Irene Fauskanger er kundeservicedirektør i Fjordkraft.
Irene Fauskanger er kundeservicedirektør i Fjordkraft. FOTO: Fjordkraft

Vinnerkultur

Kundeservicedirektør Irene Fauskanger fra Fjordkraft har flere ganger bygget en vinnerkultur i kundeservice som begeistrer kunder og vinner priser. I denne episoden deler hun fra sin lange erfaring, og gir lytteren den inspirasjon og de tips man trenger for å gjøre det samme i egen virksomhet.

«Culture eats strategy for breakfast». Det kjente ordtaket til Peter Drucker står seg enda. En positiv, prestasjonsorientert kultur er et viktig konkurranseparameter. Det krever ledere med stort fokus på sine medarbeidere, som skaper en positiv spiral med energi som styres mot gode løsninger for kundene.

Denne podcasten berører et av de mest populære temaene i kundeservicepodcastene til CustomerTrends. «Alle» forsøker, men ikke alle lykkes. Hvorfor?

Podcast | I samarbeid med CustomerTrends AS