Det store spørsmålet blir hva som skjer samfunnet åpner igjen, sier prosjektleder for Norsk Kundebarometer, Pål R. Silseth.
Det store spørsmålet blir hva som skjer samfunnet åpner igjen, sier prosjektleder for Norsk Kundebarometer, Pål R. Silseth.

Uten fersk kundeinnsikt er som å styre i blinde

Vi har hatt en prat med Pål R. Silseth, som er prosjektleder for Norsk Kundebarometer, for å gå litt mer i dybden på resultatene fra årets undersøkelse. Silseth sier det aldri har vært viktigere med innsikt fra kunder og marked. Uten oppdatert innsikt i dag blir det som å styre i blinde, og da er det mer flaks enn dyktighet som gjør at man lykkes, ifølge ham.

Pål R. Silseth har studert resultatene fra Norsk Kundebarometer i 20 år, og han innrømmer at det var knyttet ekstra spenning til resultatene i år på grunn av pandemi situasjonen som vi står i.