Steinar B. Christensen og Bjarte Lyssand fra CustomerTrends presenterer stolt en OpenAI chatbot som er en ekspert på kundeservice.
Steinar B. Christensen og Bjarte Lyssand fra CustomerTrends presenterer stolt en OpenAI chatbot som er en ekspert på kundeservice. FOTO: Privat

Endelig her: – CustomerTrends lanserer OpenAI chatbot

I dag har CustomerTrends lansert sin egen OpenAI GPT-4 chatbot i samarbeid med A* Consulting. Nå er din helt egen kundeservice-ekspert tilgjengelig 24/7 på CustomerTrends.no.

Sammen med A* Consulting presenterer CustomerTrends sin egen AI-chatbot, basert på den avanserte ChatGPT-teknologien.

Strålende samarbeid

Mikael Steenbuch, CEO og Co-Founder av A* Consulting

– A* Consulting er et innovativt selskap grunnlagt av et team av studenter fra Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU), forklarer CEO Mikael Steenbuch.

De spesialiserer seg på kunstig intelligens og tilbyr praktiske AI-løsninger ved å kombinere teoretisk kunnskap med praktisk anvendelse.

– Selskapet arbeider med å gi studenter verdifull praktisk erfaring med AI, samtidig som de møter den økende etterspørselen etter AI-løsninger i ulike bransjer, legger Steenbuch til.

Partner i CustomerTrends, Bjarte Lyssand, er strålende fornøyd med samarbeidet.

– Å sette opp sin egen AI chatbot har vært lekende lett sammen med A* Consulting. Vi er nå veldig glade for å kunne tilby alle våre følgere sin helt egen digitale kundeserviceekspert, forteller Lyssand stolt.

Chatboten skal hjelpe deg og din virksomhet med å bygge sterkere relasjoner til dine kunder, medlemmer eller brukere.

– God kundeservice og gode kundeopplevelser er tross alt grunnmuren i sterke, varige og verdifulle relasjoner, legger Lyssand til.

Automagisk

A* Consulting på forsiden av Norges eldste avis.

Steenbuch forteller at en chatbot på nettsiden din kan tilby flere fordeler.

– Den kan forbedre kundeservicen ved å tilby øyeblikkelige svar på brukernes spørsmål, forklarer han.

En chatbot kan også øke brukerengasjementet ved å holde brukerne engasjerte med interaktive samtaler.

Tar maks én dag å sette opp chatboten på dine nettsider dersom det er gjort et grundig forarbeid

– I tillegg kan den redusere arbeidsbelastningen for menneskelig personale ved å håndtere rutinemessige forespørsler automagisk, forteller han med et smil.

Steenbuch oppsummerer og forteller at en chatbot rett og slett kan føre til en mer effektiv drift og forbedret brukertilfredshet.

– Det aller beste? Din helt egne AI chatbot kan ta maks én dag å sette opp på dine nettsider, forteller Steenbuch.

Nysgjerrig?

Bjarte Lyssand, partner i CustomerTrends. FOTO: Ida Amalea Furseth

Er du nysgjerrig på en lignende løsning til deg selv? Da er Lyssand tydelig på hvilke steg du bør ta.

– Kontakt oss, så kan vi hjelpe deg med å sette opp din helt egne AI-chatbot. Da kan du tilby dine kunder øyeblikkelig, presis og personlig service døgnet rundt, forklarer han.

– Vi vil sterkt anbefale å tenke chatboten inn i den reisen du ønsker at kundene dine skal oppleve, og designe prosessene slik at den ikke bare svarer på spørsmål, men løser oppgaver. Det er da de store gevinstene på tilfredshet, lojalitet og besparelser kan realiseres, legger Lyssand til.

Han forsikrer at chatboten vil forstå og respondere på kundenes forespørsler på en naturlig og effektiv måte.

– Det vil ikke bare forbedre kundeopplevelsen, men også frigjør verdifulle ressurser som du kan bruke andre steder i virksomheten, forklarer Lyssand.

Ved å integrere vår AI chatbot på din hjemmeside, trekker Lyssand frem tre fordeler:

1. Reduserte ventetider og økt kundetilfredshet.

2. Minskede driftskostnader ved å automatisere standardiserte forespørsler.

3. Dypere innsikt i kundepreferanser gjennom avansert dataanalyse.

– Ta kontakt med oss i dag på post@customertrends.no for en uforpliktende samtale om hvordan vi kan hjelpe deg med å transformere kundeservicen på din nettside med AI-teknologi. La oss sammen skape lønnsomme og varige kundeforhold, sier Lyssand avslutningsvis.

Test chatboten inne på CustomerTrends.no.


Customer Trends AS eier Kundeserviceavisen.