Siden lanseringen mars 2021 har vi publisert over 750 artikler om aktuelt og relevant stoff knyttet til kundeservice, kundeopplevelser, forbrukertrender og beste praksis for kundehåndtering.
Vi har nådd ut til flere tusen lesere hver eneste uke, og det er takket være dere som leser og bruker avisen aktivt at vi fortsetter å vokse og utvikle oss.
Bli inspirert av andre
Våre mest populære artikler er «Tett på», hvor vi presenterer medarbeidere og ledere med høyt kundefokus, og noen av heltene i kundeservice. Artikkelserien «5-minuttstesten» har også vært en suksess, der vi ringer og faktisk evaluerer bedriftenes kundefokus med tanke på svartid, opplevelse og tydelighet.
Videre har mange gitt oss positive tilbakemeldinger på spalten «Lørdagsgjesten», der vi har fått toppledere i tale for å høre hvordan de jobber for å legge til rette for gode kundeopplevelser.
Alle disse artiklene har inspirert oss til å fortsette å levere nytt innhold — hver dag.
Vår egen stjerne
Vi er også svært takknemlige for Camilla, vår utmerkede journalist som har tatt Kundeserviceavisen til nye høyder.
Hennes innsats og engasjement har vært uvurderlig for vår suksess, og hun har inspirert oss alle til å strekke oss lenger og jobbe hardere for å gi dere det beste innholdet som mulig.
Men som noen av dere kanskje allerede vet, skal Camilla ut i permisjon til sommeren for å bli mor. Vi vil sørge for at Kundeserviceavisen fortsetter å levere kvalitetsinnhold mens hun er borte.
Takk til våre annonsører
Vi vil rette en stor takk til våre annonsører. Uten deres støtte ville det ikke vært noen avis.
Vi ble tatt veldig godt imot av annonsører fra første dag, og vi setter stor pris på deres bidrag til vår suksess.
De virkelige serviceheltene
Vi er stolte av å være en del av kundeservicemiljøet, og ønsker å løfte frem alle som arbeider med kunder hver dag.
Dere sørger for at kundene får hjelp, blir tatt vare på, er fornøyde og kommer tilbake.
Dere er grunnen til at vi eksisterer som avis, og vi vil alltid være her for å gi dere aktuelt stoff — slik at du er oppdatert og blir inspirert.
Enda tettere på utviklingen
Kundeserviceavisen er eid av CustomerTrends, som har tatt over Norsk KundeserviceIndeks (KSIndeks). Gjennom denne omfattende og viktige datainnsamlingen, som blir gjort i samarbeid med Kantar, vil vi få tilgang til oppdatert innsikt om trender og kundepreferanser.
Dette gir ny, spennende informasjon som vi vil dele med våre lesere gjennom spennende artikler fremover.
Vi gleder oss til å ta fatt på år tre, og ønsker at så mange som mulig skal ha nytte av avisen. Skulle du ha ris, ros, innspill eller ønsker til innhold: ta kontakt!
Tusen takk til alle dere som har gjort Kundeserviceavisen til det den er i dag. Vi ser frem til å fortsette å levere det beste innholdet vi kan til våre lesere i årene som kommer.
Med vennlig hilsen
Steinar B. Christensen
Redaktør