Stor stolthet hos Komplett som triumferer i kåringen av Årets Butikk.
Stor stolthet hos Komplett som triumferer i kåringen av Årets Butikk. FOTO: Pia Bråthen

Dette er årets butikk 2023

I en verden full av konkurranse og stort fokus på kundetilfredshet, har Komplett klart å skille seg ut. Fra deres brukervennlige nettside til en kundeservice som virkelig står på, har Komplett fått førsteplassen i Prisjakts årlige konkurranse om «årets butikk».

– De har gjort mer enn bare å tilby gode priser. De har skapt en handleopplevelse som er lett å like – enkel, rask og med kunden i sentrum, skriver Prisjakt.

Prisjakts brukere har stemt: Komplett tar seieren!

Prisjakt intervjuet Daniel Hauan, kommunikasjonsleder i Komplett, for å høre hva denne prisen betyr for dem.

Daniel Hauan, Kommunikasjonssjef i Komplett.no. FOTO: Privat

– Å vinne Årets butikk er bare helt fantastisk! Det viser at all den harde jobbingen og innsatsen vi legger i å tilfredsstille kundene våre, virkelig blir verdsatt, forteller en stolt Hauan.

Det at kundeanmeldelser har spilt en stor rolle i denne seieren, gjør den ekstra spesiell.

Det betyr alt for oss

– Vi vil bare si tusen takk til hver eneste kunde for deres støtte og tillit. Det betyr alt for oss, sier Hauan.

Folk har rost Komplett for rask levering og pålitelig service.

– Vi er kjempeglade og takknemlige for denne anerkjennelsen fra både Prisjakt og våre kunder som har stemt oss fram, sier Hauan.

Vekst med kundenes behov i fokus

Prisjakt er glad for kundenes anmeldelser, og sørger for å lytte til disse.

– Deres tilbakemeldinger driver oss til stadig å forbedre oss og komme med nye, innovative løsninger, forteller Kompletts kommunikasjonsleder.

Komplett har store planer om videre vekst og utvikling, med kundenes behov stadig i fokus.

Komplett jubler over seieren som Årets butikk. FOTO: Pia Bråthen

– Vår plan er å stadig fornye oss og holde tritt med kundenes skiftende behov og ønsker, sier Hauan.

– Dette innebærer alt fra å utvide vårt sortiment til å investere i ny teknologi som kan forbedre kjøpsopplevelsen, utdyper Hauan.

Ikke hvile på laurbærene

Han bekrefter også at mens de feirer denne seieren, er det viktig for dem å ikke hvile på laurbærene.

I stedet ser de frem til å bruke denne anerkjennelsen som en motivator for å strebe etter enda høyere mål.

Årets Butikk 2023 er en milepæl, men også et skritt på veien mot vår langsiktige visjon

– For oss er dette bare begynnelsen. Vi ser frem til å fortsette å vokse, både i form av vårt produkttilbud og i hvordan vi engasjerer og kommuniserer med våre kunder, forteller Hauan.

Avslutningsvis forteller kommunikasjonslederen at dette er en stor anerkjennelse, men også del av et større bilde.

– Årets Butikk 2023 er en milepæl, men også et skritt på veien mot vår langsiktige visjon, avslutter Hauan.

Lyse Dialog gleder seg til jul hvert år: – Det er kos, kos og atter kos