- Hva betyr CX?
- Hva er en fygital kundeopplevelse?
- Hvilket selskap vant tiårets beste kundeservice, under Kundeservicedagene 2022?
- Hva heter chatboten til DNB?
- Hva er navnet på bransje- og intresseorganisasjonen for kundeservice i Sverige?
- Hvilket selskap hadde Norges beste omdømme i årets omdømmeåling fra Apeland?
- Hva betyr IVR?
- Hvem overtok KSIndeks etter Kantar?
- Hvilket amerikansk selskap lanserte ChatGPT?
- Hva heter Kundeserviceavisens test av svartid til ulike bedrifter i Norge?
- Hvem er det som driver Norsk Bærekraftbarometer?
- Hvem vant kampen om togtilbud på Østlandet?
- Flyr gikk konkurs 1.februar 2023. Hvilket år ble selskapet opprettet?
- Hvem er Director/Head of Customer Service and Telesales hos Telenor Norge?
- På hvilken plattform profil har flest nordmenn profil på sosiale medier?
- Hvilken strømselskap hadde høyest kundetilfredshet i EPSI sine målinger for 2023?
- I hvilken årsperiode er generasjon Z født i?
- Hva er omnikanal?
- Hvem kårer hvert år «Norges hyggeligste kassadame/mann»?
Svarene kommer her:
1: Customer experience (CX) som vil si kundeopplevelse, 2: En fygital kundeopplevelse refererer til en sømløs integrasjon av fysiske og digitale opplevelser i kundereisen, 3: Sbanken, 4: Aino, 5: Kontakta, 6: Vipps, 7: IVR er en forkortelse for Interaktiv Virtuell Respons, og er et automatisk telefonsystem som tar i mot innringere, 8: CustomerTrends, 9: Forskningsforetaket OpenAI, 10: «NM i svartid», 11: BI, 12: Vy, 13: 2020, 14: Eli Henriette Larsen, 15: Facebook er plattformen flest nordmenn oppgir at de har en profil, 16: NTE, 17: Fra midten av 1990-årene til begynnelsen av 2010-årene, 18: Omnikanal skal tilby kundene en helhetlig og sømløs opplevelse uavhengig av hvor, når og hvilken kanal de bruker, 19: Hjemmet