Kollegene beskriver henne som engasjert, omtenksom, trygg og med høy arbeidsmoral. Nå har Trine Kristiansen blitt løftet frem som årets helt på Kundesenteret til POWER.
– Denne prisen betyr mye, og inspirerer meg til å stå på videre. Det gir en skikkelig boost, sier 27-åringen etter prisutdelingen.
Samlet ledergruppe var ikke i tvil
En samlet ledergruppe var ikke i tvil: Trine er løsningsorientert, gjør det lille ekstra for kunden og svarer alltid med høy kvalitet.
Kunder som ringer inn blir ofte begeistret over hennes evne til å løse saker på en god måte – og ikke minst den behagelige stemmen fra Askim.
Gjør hverdagen ekstra fin
Selv er Trine mest opptatt av å løse problemene for kunden. Hun er også opptatt av at kollegene støtter hverandre.
– Det beste med å jobbe i POWER er at alle ønsker å hjelpe hverandre. Det er god stemning og vi kan prate med hverandre om absolutt alt. Det gjør hverdagen ekstra fin, sier hun.
Åpen, ærlig, proff og på
– Mot, glede og begeistring, skriver Leder for Kundeservice, Sindre Haugvik.
Han forteller om Trine, en av deres mange helter på POWER kundeservice.
Kundesenteret i POWER består av over 50 ansatte som jobber turnus, og har ulike spesialister og eksperter innen de ulike varekategoriene.
I 2023 håndterte de i snitt 40.000 kundehenvendelser på telefon, chat og e-post i måneden. I pandemiåret hadde de hele 1 million kundehenvendelser.
– Foruten å ha levert sine mål, og vel så det, har Trine etterlevd våre verdier, åpen, ærlig, proff og på gjennom hele sin tid hos oss, skryter Haugvik.
– Vel fortjent heder det her, sier Haugvik avslutningsvis.
Har du forslag til noen som fortjener å bli månedens kundeservicehelt? Send tips til ida.amalea.furseth@customertrends.no.