Trine Kristiansen er kåret som månedens kundeservicehelt av Kundeserviceavisen. Gratulerer!
Trine Kristiansen er kåret som månedens kundeservicehelt av Kundeserviceavisen. Gratulerer!

Trine fra POWER er månedens kundeservicehelt

Kundeserviceavisen skal hver måned kåre en kundeservicehelt som har gått den ekstra milen for å sikre en god kundeopplevelse. I mars er det Trine fra POWER som stikker av med seieren.

Kollegene beskriver henne som engasjert, omtenksom, trygg og med høy arbeidsmoral. Nå har Trine Kristiansen blitt løftet frem som årets helt på Kundesenteret til POWER.

– Denne prisen betyr mye, og inspirerer meg til å stå på videre. Det gir en skikkelig boost, sier 27-åringen etter prisutdelingen.

 Samlet ledergruppe var ikke i tvil

En samlet ledergruppe var ikke i tvil: Trine er løsningsorientert, gjør det lille ekstra for kunden og svarer alltid med høy kvalitet.

Kunder som ringer inn blir ofte begeistret over hennes evne til å løse saker på en god måte – og ikke minst den behagelige stemmen fra Askim.

Gjør hverdagen ekstra fin

Selv er Trine mest opptatt av å løse problemene for kunden. Hun er også opptatt av at kollegene støtter hverandre.

– Det beste med å jobbe i POWER er at alle ønsker å hjelpe hverandre. Det er god stemning og vi kan prate med hverandre om absolutt alt. Det gjør hverdagen ekstra fin, sier hun.

Åpen, ærlig, proff og på

– Mot, glede og begeistring, skriver Leder for Kundeservice, Sindre Haugvik.

Han forteller om Trine, en av deres mange helter på POWER kundeservice.

Kundesenteret i POWER består av over 50 ansatte som jobber turnus, og har ulike spesialister og eksperter innen de ulike varekategoriene.

Undersøkelse om kundeforhold: – Norsk kundelojalitet vil bli satt på prøve i 2024

I 2023 håndterte de i snitt 40.000 kundehenvendelser på telefon, chat og e-post i måneden. I pandemiåret hadde de hele 1 million kundehenvendelser.

– Foruten å ha levert sine mål, og vel så det, har Trine etterlevd våre verdier, åpen, ærlig, proff og på gjennom hele sin tid hos oss, skryter Haugvik.

– Vel fortjent heder det her, sier Haugvik avslutningsvis.


Har du forslag til noen som fortjener å bli månedens kundeservicehelt? Send tips til ida.amalea.furseth@customertrends.no.