Design uten navn

Kundeserviceavisen feirer tre år!

Kjære lesere. Det er med stolthet og glede at vi i dag feirer Kundeserviceavisens treårs-jubileum! Det har vært en fantastisk reise så langt, og vi vil gjerne takke alle våre lesere, annonsører og intervjuobjekter som har gjort dette mulig.

Hipp, hipp hurra! Kundeserviceavisen fyller altså 3 år i dag. En stor takk til tusenvis av lesere som har brukt dyrebar tid på det vi har laget.

Viktigere enn noen gang

Kundeservice favner bredt, og de aller fleste virksomheter er avhengig av gode relasjoner til sine kunder, medlemmer, brukere eller innbyggere.

God kundeservice er viktigere enn noen gang, både overfor privatkunder og virksomheter.

Siden lanseringen i mars 2021 har vi publisert over 1.200 artikler om aktuelt og relevant stoff knyttet til kundeservice, kundeopplevelser, forbrukertrender og beste praksis for kundehåndtering.

Vi har nådd ut til flere tusen lesere hver eneste uke, og det er takket være dere som leser og bruker avisen aktivt at vi fortsetter å vokse og utvikle oss.

Vår ambisjon er å løfte frem alt det gode arbeidet som gjøres innen kundeservice for å inspirere, glede og utfordre.

Gjennom å lese Kundeserviceavisen skal du hver dag få nyttig påfyll til læring og inspirasjon som kan gjøre deg og din virksomhet enda bedre i dialogen med dine egne kunder.

Vi vil gjøre det vi kan for å gjøre Kundeserviceavisen til et «must» for alle som arbeider med kunder, kundeopplevelser eller service.

Vi tester og utfordrer..

De siste 12 månedene har vi publisert en rekke artikler som handler om kundeservice, teknologi, kundeopplevelse og annet interessant innenfor fagfeltet. Noen artikkelserier har skapt mer blest enn andre.

Vår mest populære artikkelserie er «NM i svartid», der vi ringer og faktisk evaluerer vår opplevelse og bedriftenes kundefokus med tanke på responstid, opplevelse og tydelighet. Det har skapt stort engasjement, og vi ønsker igjen å gratulere Handelsbanken med seieren.

«Kundeserviceavisens store chatbottest» har også vært en suksess. Her tester vi og forteller om våre opplevelser med chatboter fra noen av landets største selskaper. Denne artikkelserien har også fått mye oppmerksomhet, og vi gratulerer Telenor med markedets beste chatbot.

Lytt, les og bli inspirert

Det er også veldig kjekt at så mange har gitt oss positive tilbakemeldinger på Kundeservicepodden, hvor Bjarte Lyssand fra CustomerTrends har intervjuet en rekke interessante ledere og nøkkelpersoner innen kundeservicebransjen. Det har resultert i spennende og innsiktsfulle podcast-episoder.

Vi skal fortsette å holde deg oppdatert på det som er viktig for at du kan gjøre en så god jobb som mulig enten som leder eller medarbeider i en tidvis kaotisk og krevende hverdag.

Har du tips til oss om hva du vil lese i avisen, så ikke nøl med å ta kontakt. Kom gjerne med ønsker og innspill. Vi ønsker ellers både ris og ros i vår streben etter å bli bedre og aktuell.

Vi ser frem til nytt og spennende år!

Beste
Steinar B. Christensen
Redaktør