arlington-research-kN_kViDchA0-unsplash

Ny artikkelserie: «Historier fra frontlinjen»

Alle som har jobbet i kundeservice har et par gode historier i ermet. I denne artikkelserien ønsker vi å høre disse historiene. Vi vil dykke inn i de ulike aspektene av kundeservice gjennom øynene til de som jobber i frontlinjen.

Kundeservice er hjertet av enhver organisasjon. Det er der kundene møter ansiktet til virksomheten, og det er deres opplevelser som definerer ryktet til et selskap.

Men bak hvert smil i telefonen eller hvert løst problem ligger en verden av historier – noen morsomme, noen hjertevarme, og noen helt unike.

Dette er essensen av «Historier fra Frontlinjen», en artikkelserie dedikert til å utforske sanne historier fra kundeservicemedarbeidere på alle nivåer.

Bak kulissene

For i kundeservice er det ikke bare kundene som har historier å fortelle, men også de ansatte som møter dem hver dag.

Vi ønsker å høre historier fra kundeservicemedarbeidere på alle nivåer – fra de som nettopp har begynt i bransjen til erfarne ledere.

Noen morsomme, noen hjertevarme, og noen helt unike

Noen av historiene vi vil utforske er de utfordrende øyeblikkene når en kunde er misfornøyd eller frustrert.

Noen historier vil fremheve de hjertevarme øyeblikkene når en kundeservicemedarbeider virkelig gjorde en forskjell i en kundes liv.

Rike variasjonen av erfaringer

Gjennom «Historier fra Frontlinjen» ønsker vi å belyse den rike variasjonen av erfaringer og utfordringer som finnes innen kundeservice.

Vi ønsker å feire de ansatte som jobber hardt hver dag for å sikre at kundene får den beste opplevelsen mulig. Og vi ønsker å inspirere andre til å dele sine egne historier og lære av hverandre.

Tusenvis av kroner å spare, men få benytter sjansen

Så om du er en nybegynner i bransjen eller en erfaren leder, har du sannsynligvis en morsom, utfordrende, hjertevarm eller unik historie å dele fra din tid i kundeservice.

La oss utforske verden av kundeservice gjennom øynene til de som jobber i frontlinjen, og sammen lære av hverandre og inspirere til å skape enda bedre kundeopplevelser.